Pages

Wednesday, September 1, 2010

Postpaid Plan

Salam,

  • Sekali lagi saya menukar pelan penggunaan telefon saya berkuatkuasa pada 6 September 2010.
  • Pelan ini diambil bagi memenuhi keperluan saya dan bagi mengelakkan saya membayar bil bulanan secara berlebihan
Pelan Bulanan Fido
  • 350 minit masa berbual pada hari minggu selama sebulan. (7 pagi - 7 malam)
  • Panggilan tanpa had pada hujung minggu selama 48 jam( Sabtu dan Ahad)
  • Panggilan tanpa had setiap hari pada waktu petang(7 malam-7 pagi)
  • Panggilan masuk(* termasuk antarabangsa*) tanpa had pada bila-bila masa
  • SMS ke mana-mana operator telefon seluruh dunia secara percuma.
Malaysia

  • Rakan-rakan yang ingin menghubungi saya digalakkan untuk menghantar sms ke no telefon Celcom saya 012-470****. Caj yang dikenakan oleh operator anda adalah sama seperti anda menghantar sms kepada rakan yang menggunakan Celcom di Malaysia.
  • Insya Allah saya akan cuba sebaik mungkin untuk membalas sms tersebut menggunakan no telefon Kanada saya :D
  • No telefon Celcom akan sentiasa aktif sepanjang saya berada di Kanada. Namun begitu, saya tidak akan menjawab sebarang panggilan telefon ke nombor Celcom saya apabila saya berada di perantauan.Untuk membuat panggilan sila hubungi nombor Kanada saya. Harap maklum.
  • Perbezaan waktu antara Kanada dan Malaysia adalah 14 jam. Sila sms saya hanya pada waktu yang sesuai :)
~~Sekian~~

No comments: