Monday, November 10, 2008

Dinosaur

Salam rakan-rakan

  1. Adakah dinosaur wujud pada satu ketika dahulu di muka bumi ini
  2. Apakah rupa dinosaur menyamai gambar-gambar yang dilihat oleh kita di buku-buku fiksyen Sains?
  3. Bagaimana dinosaur pupus dari muka Bumi?
  4. Adakah dinosaur wujud sebelum atau selepas Nabi Adam A.S ?

Saya tidak boleh memberi jawapan yang tepat terhadap soalan-soalan di atas. Walaubagaimanapun, saya ingin mengajak rakan-rakan untuk berfikir sejenak bagi mencari jawapan yang tepat.

Walaupun saya tidak pasti dengan kewujudan dinosaur tetapi saya meminati spesis dinosaur yang bernama T-Rex. Nama TyroX diolah dari nama T-Rex.

Tanpa membuang masa, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk berkongsi beberapa gambar yang diambil ketika lawatan ke DrumHeller yang juga dikenali sebagai bandar dinosaur di Kanada..

Gambar......





Pelik benar wajah aku





Amirah bersama kamera barunya.

Gadis-gadis dinosaur






Oh shakir


Royal Tyrell Museum




Pemuda di jalanan





Gunakanlah Colgate




Jumpa kawan lama

Sebelum dimakan kawan lama






Di sebuah lembah misteri


P/S:

1. Saya memang tidak pandai bergaya di hadapan kamera
2. Misai sudah dicukur...
3. Selamat malam
4. Merancang untuk ke kelab malam bersama Azraf. hahaha


6 comments:

farah said...

akmal takde misai macam budak hahaha.

anyway, cantiknye landskap ( tak reti eje bahsa melayu landscape)drumheller. kenapa bandar dinosaur? dulu situ ade T-Rex?

azrap kate : joomm!! nanti aku bawak kopiah aku sekali.

TyRoX SaN said...

trex aku x pasti..

tp yg sure kat sini ade albertosaurus... bangga gak r aku dgr...

pelik seyh tnpa misai

ami said...

astaghfirullah..
azrap tu xheran la g clubbing..kalu kamu..huhu..sukar utk dipercayai..huhu..
anyway, saye nmpk wan akmal dlm gmbr2 tadi!!
bkn akmal..tp wan akmal! hehe

bubye
amie

TyRoX SaN said...

to aimi,

msti azrap terkezyut baca komen mu. hahaha. xpe. kami cma pg kelab malam seri bidara je..

cmna leh kenal wan akmal????

aliaaa said...

aimi!!! it's aimi dlm the photo tu kan? (kalau slh malunye...)

Anonymous said...

jeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........doakan supaya aku pun dpt p c2....huhuhuhuhu