Pages

Saturday, January 3, 2009

Tagged

Notis: Penggunaan bahasa Melayu tidak formal!!!!!
1) Do u think you're hot?
Semasa berada di Malaysia, saya agak "hot" kerana suhu di Malaysia yang agak panas. Namun begitu, suhu yang terlampau sejuk di Edmonton telah menyebabkan saya tidak "hot". Kesimpulannya, saya tidak "HOT".

2) Upload your favorite picture of you!


3) Why do you like that picture?
Ini adalah antara gambar pertama saya setelah mencukur misai buat pertama kali..huh?

4) When was the last time you ate pizza?
Dalam 2 minggu lepas di Jasper ketika melawat Marmot Basin untuk "snowboarding". Yang paling menyeronokkan pizza "vegetarian" yang ditempah amat sedap dan ianya ditanggung sepenuhnya oleh FUAD.

5) The last song you listened to?
Apologize by One Republic feat Timbaland

6) What are you doing now beside this?
Baru selesai bermain Red Alert 3 bersama-sama dengan Piko, Ali dan Muhaymin.

7) What name would you prefer besides yours?
TyRoX!!!

People i tag :

1. Pko Rahman
2. Ali Ashraf
3. Farah Hanani
4.Nurul Hanim
5. Beebee

8) who is number 1?
Seorang yang baru sahaja pandai menyanyi lagu "Crazy Frog" dengan "teddy bear". Kami berbangga kerana kehebatannya membolehkan kami semua dapat menjamah nasi lemak "Cik We". Perancang strategi yang pintar bagi permainan "Red Alert 3". Comel dan menggiurkan (kalau tidak percaya, saya boleh hantarkan gambarnya kepada insan-insan yang berminat.

9) Number 3 is having a relationship with?
Secara teori hubungan "TX", beliau sedang menjalinkan hubungan teman tetapi mesra dengan saudara Ali Ashraf yang juga merupakan rakan seperjuangan saya. Perkara ini masih belum disahkan lagi buat masa ini. Biar masa menentukannya. Beliau mempunyai bahasa Inggeris yang tinggi di kalangan pelajar CIMP yang menyebabkan beliau disayangi oleh Mr Tan Meng Chwen.

10) Say something about number 5?
Seorang gadis Brunei yang dikenali di Edmonton. Beliau mempunyai sepasang mata yang cantik! Sudah mempunyai teman istimewa di Brunei. Berhutang dengan saya sepinggan spagetti (akan dituntut secepat mungkin).

11) How about number 4?
Sahabat yang kini berada di Montreal. Pelajar YTN yang mendapat Anugerah Pengarah Program CIMP ketika di Kolej Universiti Sunway. Gemar menyembunyikan markah peperiksaannya tetapi amat berminat mengetahui markah peperiksaan sahabat-sahabat yang lain (isk2). Beliau pulang ke Malaysia pada tahun lepas tetapi langsung tidak membawa serbuk kari "Alagappas" oleh saya. huhu.

12) Who is number 2?
Seorang comel,cute, molek,kiut,ensem, kacak dan unggul. Beliau amat lembut hati ketika bersama dengan rakan-rakan terutamanya rakan wanita. Namun begitu. beliau amat tangkas ketika bermain bola sepak di padang dan juga ketika bermain "Red Alert 3". Amat dikenali di kalangan pendakwah-pendakwah yang berada di Edmonton sehingga digelar "Amir Sab"( betul ke ejaan ni?) . Beliau adalah penerus legasi Encik Mazri di Edmoton, Alberta, Kanada dan juga satu dunia secara umumnya. Jika "Teori TX" adalah tepat, maka beliau kini berstatus bujang yang hatinya telah dicuri.


Gambar pada kali ini

Saya amat kagum melihat corak ais yang terbentuk diluar jendela bilik saya pada musim sejuk kali ini.


7 comments:

Anonymous said...

ape kene mengena teori heat equation ( kot )

TyRoX SaN said...

nama penuh teori itu ialah Teori Hubungan Manusia TyroX.

Azraf Hipni said...

gambar smart gile sial~

Anem said...

ermmm.. sgt theorical description ko tentang aku..

haha.. klu aku bwk balik alagapas utk ko pun, bukannye leh anta.. dah berkurun aku tunggu, ko tak sampai2 jugak ke montreal nih...

TyRoX SaN said...

anem....

ok pe description aku untuk ko. spesel tue.... eleh...

aku x kira. ko kena gak dtg sini bawak serbuk kari tue.

Anonymous said...

kali pertama saya mencukur misai...hahaha..baru meningkat dewasa

TyRoX SaN said...

ye la aku ni lelaki solo...

tidak seperti dirimu yang memiliki cik we