Pages

Sunday, May 16, 2010

Sakit mata

Salam,

  • Ada beberapa perkara yang dilihat akan membuatkan saya sakit mata.
Ketiak.

  • Saya tersangat geli melihat pekerja restoran yang melakukan kerja dengan baju tanpa ketiak. Bayangkan waktu dia senduk nasi yang sedang panas? Memang habis la wap-wap ketiak dia jatuh dekat makanan.
  • Ramai cakap lelaki yang simpan bulu ketiak nampak macho... Ceit... Saya rasa nak muntah melihat bulu ketiak yang lebat dan lepas itu tanpa segan silu tayang dekat semua orang. yucks.
  • Tambah menggelikan apabila melihat gadis-gadis memakai baju seksi " spesies hanging or berkemban or bla2" tetapi tiba-tiba kelihatan rimba. Sakit mata!! Saya boleh pandang ke bawah tapi kalau dah ternampak rasa macam nak *&*%$.
  • Kesimpulannya, kalau kerja kedai makan sila pakai baju yang sesuai sebab orang nak "real food" bukannya makanan dengan rasa peluh ketiak. Kalau jenis yang tidak reti merapikan bulu ketiak, tak perlu pakai baju untuk musim kemarau tahap supernova.
T-shirt "bodoh"

  • Saya juga meluat melihat t-shirt yang mempunyai banyak tulisan atau ayat-ayat seperti orang terencat akal di atasnya.
  • Sebagai contoh " Touch my boobs!" dan sebagainya. Apakah tujuan ayat-ayat pelik ini? Rasanya undang-undang perlu dipinda di mana sesiapa yang memakai baju pelik ini sebenarnya memberi kebenaran kepada orang yang melihat untuk melakukan perkara yang dipinta. Baru adil kan?
  • Bukan saya teringin nak buat benda yang ditulis, tetapi saya terasa bodoh apabila saya terlihat dan seterusnya membuang masa dengan membaca ayat yang sangat hampes.
  • Satu lagi jika pergi sembahyang berjemaah, rasanya tidak perlu untuk memakai baju yang penuh sajak cinta di belakang sebab ayat sedemikian akan menganggu mukmin yang lain.
Pink dan lelaki

  • Saya tak kesah gadis dengan warna "pink". Nampak molek dan comel lagi. :))
  • Kalau lelaki dan warna pink tanpa mengira tahap kehenseman saya cuma boleh membayangkan kamu tidak ubah seperti binatang berwarna "pink" yang suka makan najis sendiri.
  • Kamu dan kamu rasanya tidak perlu mengaku metroseksual sebab rasanya bukan dapat apa-apa pun daripada status macam itu. Cuba "google" dulu tentang metroseksual sebelum nak mengaku metro. Shit!!
  • Memang benarlah tiada larangan memakai warna pink disebut dalam Quran. Namun begitu secara tradisi warna tersebut memang dikhususkan untuk wanita tetapi sejak era manusia bernama lelaki yang dahaga kasih "punggung" seorang lelaki semakin berkembang maka muncul zaman "laki pink". Oooo yea.. Dalam quran tiada larangan untuk lelaki memakai baju kebaya pun kan? Jangan la pakai main hentam sesuka hati ikut nafsu. Fikir dulu yea.
~sekian~





p/s: Bulan Jun sudah dekat... :))

p/s/s: Hari ni pg waterpark... nampak benda yang x sepatutnya... kena wat solat taubat ngan arep malam nie

p/s/s/s: Kawan2x... Jangan terasa hati yea dengan ape yang aku tulis. Ni pandangan aku je.. Cool yea ;)

p/s/s/s/s: Jom main judi. Sekarang sudah halal

Video Niagara Falls

Trip to Niagara Falls
Maid of The Mist
Journey Behind the Falls

3 comments:

Nadly said...

Haha..I like ur writings on the "pink" part tuh.

apies said...

" Touch my boobs!" ade ker cmni kat sane??haha budus btol!pink part tu agak stuju la......entri bro yg ni bwat ak tergelak2...haha

TyRoX SaN said...

nadly: hoho... siyes aku geli seyh.

apies: ade2.. aritu masa aku naek beskal aku bertembung dgn orng pakai baju tulis cmtue.. lepas aku dok usha... dia tunjuk middle finger kata aku.. siot seyh