Pages

Monday, January 25, 2010

Hari Ini Hari yang Indah

Salam rakan-rakan,

  • Khamis lepas merupakan hari lahir rakan baik saya iaitu Abdul Muhaymin.
  • Saya berjanji dengan dia untuk memasak pada hari tersebut namun disebabkan kesibukan saya tangguhkan niat tersebut pada hujung minggu iaitu pada hari Ahad.
  • Saya rasa masih belum terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada Abdul Muhaymin. Semoga persahabatan kita berkekalan.
  • Terima kasih juga kepada saudara Ali Ashraf kerana membeli pizza pada hari Khamis bagi meraikan rakan baik kami ini.
Nasi Tomato. :D

Kari kambing
Ayam masak merah
Agar-agar pandan yang kurang menjadi .. :(
Air teh dan air buah
Ini rakan-rakan saya.

p/s: Ini saje kot yang termampu dimasak oleh lelaki bujang.. :p
p/s/s: sori la kalo ade yg x dijemput coz mkanan mmg x cukup pun.
p/s/s/s: hurm.. aaaa. hurm.... aaa

3 comments:

zella y said...

wah..pandai nyer masak...
nmpak menyelerakan...

Ahmad bin Ariffin said...

sayur kena ada mal..penting..kalau tak nanti dpt penyakit cam aku..isk2.

TyRoX SaN said...

sharingfonz:

thanks... :D

zella:

haish... ni besa2 je kot. hehe.. btw thanks


amad:

huk2x... tue la mad.. aku rsa nak kena carik isteri doktor gak la... baru leh advise aku ttg nutrisi nie. weeee