Pages

Monday, January 17, 2011

Rekreasi

Salam,

  • Hari ini penuh dengan aktiviti senaman yang Insya Allah menyihatkan badan :-)
  • Jam 9.00 pagi, saya ke gimnasium bagi melakukan senaman kardio dan "weight training".
  • Jam 1030 pagi, rakan-rakan mengajak saya untuk bermain badminton bersama di pusat sukan University of Alberta.
  • Sebaik sahaja pulang ke rumah pada jam 1 petang, rakan yang lain pula mengajak saya untuk berenang. Hati terasa berat untuk melangkah pergi kerana keletihan namun memandangkan rakan tersebut sudah berada di kolam renang berseorangan, saya gagahkan juga diri melangkah ke pusat sukan.
  • Saya tiba di rumah pada jam 430 petang dan berkesempatan untuk mengambil makanan pertama saya pada hari ini.
~Jalan ke pusat sukan yang dilitupi salji tebal~

~rakan-rakan sedang bermain badminton~

~~Sekian~~

p/s: Sangat letih....

p/s/s: I could not do everything but I promise to do something for you.

No comments: