Pages

Thursday, December 23, 2010

Lemon

Salam,

  • Hari ini saya telah memasak "Ayam Bersos Lemon" bagi menghabis buah lemon yang dibeli untuk memasak ikan salmon tempoh hari.
  • Terima kasih kepada rakan saya yang memberitahu tentang kewujudan laman web "Trymasak". Laman web ini ringkas tetapi padat dengan resipi yang mudah diikuti melalui video.
  • Professor di University of Alberta amat pantas menyemak kertas peperiksaan. Saya hanya menunggu satu sahaja lagi gred terakhir walaupun peperiksaan baru berlalu tidak sampai seminggu.

~Bertimbun emel daripada Registrar~
  • Semalam, saya pergi menonton "TRON" bersama seorang rakan. Cerita ini langsung tidak menarik..... dush.
  • Formspring yang dibuat dibanjiri soalan-soalan daripada rakan-rakan "Anonymous". Saya berharap dapat menerima soalan daripada "valid user" selepas ini.
~Ayam sos lemon~

~~Sekian~~

p/s: Encik Profs. telah membunuh cuti aku... huhu

p/s/s: Bila Aku Sudah Tiada.

p/s/s/s: Ayam sos lemon sangat sedap!!! aku bukan nak puji diri sndiri seyh tp benda nie mmg sng nak wat kalo tgok resipi dia kat trymasak. membazir je kalo pg beli perencah kat kedai yg agak mahal padahal benda mudah je nak wat. Selamat mencuba :))

1 comment:

lalatipah said...

waaaa, sedep *drooling* :D