Pages

Sunday, April 18, 2010

Bleh reverse x?

Salam.

  • Kadang2x saya rasa bagus jga kalo masa nie bleh di"reverse"kan... So bila kita wat salah, kita bleh je mula dari awal dan cuba elakkan bnda yang x elok drp berlaku.
  • Tapi kalo itu kesnya rasanya mmg saya xkan blajar erti hidup la kan.
  • Smlm hari jumaat, saya mmg sngguh malas bila hari jumaat.. Bukan la mksud saya jumaat ni bukan hari yang kurang baik cuma mood untuk bercuti akan mmbuatkan saya tawar hati untuk memegang buku.
  • Contoh smlm, kononnya tido awal untuk bangun dalam pukul 5 pagi. Tapi akhirnya dok guling2 atas katil smpai la pukul 11.
  • Smpai sekarang pun x start stadi lagi, siap bleh tulis blog lagi.
  • Hari isnin lepas saya rasa mcm tarik exam saya sangatlah lambat lagi... Tapi bila wat calculation dengan masa yang ada, terasa masa yang ada amat singkat.
  • Doakan saya untuk exam "Electric Machine" pada hari isnin ini.

Jadual Exam


p/s: Post yang lepas terpaksa dibuang setelah ada pihak yang menegur saya.. Terima kasih.

p/s/s: Xde feeling nak balik mesia lepas pikir ni summer saya yang terakhir di Canada... Tmbah2 bila saya tgk bnyak opening utk research assistant from Electrical Department.

p/s/s/s: saya sedang b'usaha nak refund flight ticket balik mesia dgn travel agent sejak dr smlm... Harapnya bleh refund... :))

4 comments:

PkO said...

biar betik bro nk refund.
tp ok gak kot stay summer nih bole teman ak usya awek2 summer.

TyRoX SaN said...

Pko: yea bro.. tgh dok try ngan travel agent.. smlm dia kata mmg x bleh lgsung... aku nk try kalo x bleh pun ubah tarikh balik mesia pun x pe la... insya allah

afiqah said...

I'm staying here and working as well
tp dh sgt rindu rumah kot

If only we can reverse time....

hopefully you can get refund for your tickets

TyRoX SaN said...

afiqah: hoho.... ko keja ape ek?