Pages

Saturday, April 24, 2010

Lucy.... eh Lucky....

Salam,

LucKy
  • Tadi saya pergi "groceries store" untuk beli susu lembu. Owh yea, air kegemaran saya adalah air susu (* sehari lebey dari 4 gelas rasanya saya minum susu*)
  • Lepas bayar susu tersebut abang "cashier" kasik saya kad mcm lucky draw/gores dan menang/ koyak dan menang (*lebey kurang la kan*)
  • Tapi lepas koyak kad tu, saya x menang ape pun. Rasanya sejak "Safeway Store" ni wat peraduan camni saya x penah menang ape2 pun walaupun dah ada kat Kanada selama 3 tahun.
  • Bila difikirkan balik rasanya memang dalam seumur hidup saya, x pernah lagi rasanya saya menang mana "lucky draw".
  • Dulu masa di ASiS ada peraduan teka bilangan gula2 dalam balang kaca... Saya pun jawab tapi x mengharap pun menang sebab rasanya mmg x lucky kot insan bernama akmal dalam benda2 cmni. Last2, jawapan saya betul jadik saya pun dapat la balang gula2 itu.
  • Tapi, balang tue cuma ada separuh je gula2 daripada bilangan asal coz cikgu2 dan adik2 dah makan gula2 tue sebab lapar masa nak sediakan hamper bagi Minggu Sains. :((
  • Cikgu saya ckp bila dia tau saja yang menang tue ialah Akmal, dia pun cakap " Jom la kita makan gula2 nie... Akmal mna suka gula2...." (*xpe2... saya x marah*)
  • Rasanya itu saje kot pertandingan "lucky" yang pernah saya menang... Pertandingan lain cam kuiz n bla2 tue ade la (*saya xde loser sgt seyh*)

~~end~~




p/s: haish.... 15 orang teka lagu untuk post nie... tapi xde satu pun yang betoi.... :)) selamat duit

p/s/s: ramai yang teka wali band.. haish.. best ke band nie?

2 comments:

Ahmad bin Ariffin said...

sian akmal gula2 kena pow..wakaka..sorry tapi aku nak gelak gak ya.

TyRoX SaN said...

amad: oit2x... tau la tgh bahagia sbb ade hati dalam taman... haish... ni bukan aku jelesss.