Pages

Tuesday, April 27, 2010

Yang ketiga....

Salam,
  • Tetiba saya rasa cam xde life sebab malam ni lgsung x pegang buku... :)) (* mcm la selama ni rajin sgt*). Dalam rumah ini cuma saya seorang sahaja yang selesai exam... Yang lain masih ade exam pada hari esok jadi x bnyak benda yang bleh saya lakukan secara solo.
  • Oh yea... tajuk "orang ketiga" bukan bermaksud orang ketiga dalam sebuah hubungan tetapi merujuk kepada rakan saya yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan.
  • Beliau merupakan rakan saya yang ketiga (*dari batch ASiS*) yang mendirikan masjid. Secara jujur saya x berapa rapat dengan rakan ini tapi ape pun saya nak ambil kesempatan untuk mengucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU kpd Pok Yok(*nama sebenar dia x diketahui sbb semua orang panggil dia Pok Yok je*)
  • Jika saya tidak silap, antara semua bekas pelajar ASiS, hanya pelajar dari batch saya sahaja yang sudah mendirikan rumah tangga.(* saya tumpang gembira saje sebab yang kawin tu kawan2 saya bknnya saya*)
  • Akhir kata, saya mendoakan Pok Yok bahagia bersama insan yang tersayang hingga ke akhir hayat. Semoga dimurahkan rezeki oleh Allah S.W.T.
p/s: hurm... sorang demi sorang bdk batch aku dah kawin... bile agaknya ketua batch nak kawin ek?  :P

3 comments:

potatoazrin said...

xyah r tyrox.. enjoy dulu sinle life. hehe XD

miba said...

hah?? pok yok kawin?? Ya Allah dah rasa tua nih

TyRoX SaN said...

azrin: haish.... aku cakap je cmtu sbb tumpang happy dgn pokyok....

miba: hooo... tu r ... mmber2 aku slalu wat aku rasa cam umur aku dah 30... :((