Pages

Sunday, November 14, 2010

Dari kecik sampai umur 22

Salam.

  • Saya memang tiada bakat melukis sejak dari kecil sampai sekarang :'(
  • Nasib baiklah, kejuruteraan elektrik tidak memerlukan saya melukis benda-benda yang cantik seperti wajah manusia. Jika kemahiran tersebut diperlukan sudah pasti saya sudah lama ditendang daripada universiti.
  • Kalau dipinta untuk menyertai pertandingan melukis, agaknya budak umur 3 tahun boleh mengalahkan saya dengan mudah. isk2x..
~Insya Allah~

~Sebuah impian~

~~Sekian~~

p/s: Bila snow nak turun tebal-tebal nie?

p/s/s: Hari Raya Aidiladha bagi seluruh Kanada adalah pada hari Selasa bersamaan dengan 16/11/2010. huhu... nak balik Jitra!!!!

p/s/s/s: Je T'aime

3 comments:

hazmi said...

ouch. kp makin sweet la.

Saripah Kejora said...

woi! comey boleh tak lukisan kau? hahaha. sumpah tak penah tepikir aku na buat kartun mcm ni. Brilliant! makaseh kasi aku idea baru! yay yay~!

Anonymous said...

mamal.

ko nak kawin umur brape?