Pages

Friday, November 26, 2010

Kereta dan Mimpi

Salam,

  • 2 hari yang lepas saya termimpi kereta yang diminati saya. Menariknya, saya sempat memandu uji kereta tersebut dalam mimpi :-)
  • Kereta yang dimaksudkan ialah Peugeut 207 Sedan 1.6L berwarna hitam. Kereta ini telah memasuki pasaran Malaysia dan akan dipasang sepenuhnya di Kilang Naza yang terletak di Gurun.
  • Ciri-ciri yang terdapat pada kereta ini amat menarik perhatian saya kerana harga yang ditawarkan juga agak berpatutan pada RM 73 000 termasuk insurans.
  • Walaubagaimanapun, saya agak kurang gemar bentuk bahagian belakang kereta ini yang kelihatan janggal dan sedikit buruk.
  • Jadi saya mungkin tidak akan membeli kereta ini kerana bentuk sangat penting bagi seorang lelaki yang berumur 20an.
Mimpi

  • Tujuan utama post ini bukan untuk bercerita tentang kereta ini memandangkan saya pun sudah kurang berminat untuk menjadikannya kereta pertama saya.
  • Saya ingin berkongsi tentang pengalaman mimpi saya memandu uji kereta ini.
  • Mimpi yang sepatutnya indah menjadi ngeri apabila jurujual yang melayan saya ketika saya memulangkan kereta yang sudah dipandu uji ialah DR ROZMEY!!!!
  • Akibatnya, saya berlari lintang pukang dan membatalkan hasrat membeli kereta tersebut kerana terlalu terkejut melihat muka beliau (*ini kisah dalam mimpi la*)
~~Sekian~~

p/s: Kalo awek cun masuk dalam mimpi ok la... ttba je dr rozmey.

p/s/s: Sebab mimpi ni kot aku terus hilang nafsu kat kereta ni. BUBYE PEUGEOT 207!!!

No comments: