Monday, November 1, 2010

Halloween

Salam,

  • Malam ini merupakan malam sambutan Halloween di Edmonton. Semasa saya dalam perjalanan pulang ke rumah dari "Safeway", saya terserempak dengan kumpulan manusia yang berpakaian pelik. Yang penting saya tidak menyambut Halloween dan tidak berminat langsung berpakaian sedemikian. Baik pergi masjid kan?
Kapten Kuchiki Byakuya

  • Watak kegemaran saya dalam "Bleach" ialah Kuchiki Byakuya kerana perwatakannya yang tenang.
  • Oleh kerana Kapten Kuchiki tidak menyambut Halloween pada malam ini, maka beliau telah meminta saya memasak "mee Udon" untuknya dan sahabat baiknya yang bernama "Momot"
~Jemput makan yea Encik Momot~

Kapten: Momot!! Jangan makan sampai habis yea.. sebab aku pun lapaq gak nie.

Momot: Bukan ke tetamu kena dijamu sampai kenyang?? :PP . Rasa benda ni sama ke dengan mee Udon kat Jepun?

Kapten: Ko nak kena lempang free atau mee Udon free?

Momot: Terima kasih Kuchiki Taichou...

~~Mee Udon versi caca merba~~

Analisis Perbelanjaan Oktober



  • Syukur kerana jumlah perbelanjaan kurang daripada belanjawan bulanan yang ditetapkan :))
  • Saya masih belum membelanjakan wang saya untuk membeli sebarang pakaian, kasut dan seangkatan sejak pulang dari Malaysia tempoh hari.
  • Satu rekod! Saya langsung tidak berkunjung ke pawagam, pusat bowling dan lain-lain tempat hiburan sejak pulang ke Kanada. Insya allah saya cuba untuk menjimatkan wang daripada disalurkan ke bahagian ini.

~~Sekian~~

p/s: selalu masak guna mee kuning.. Mee Udon not bad la rasanya.

p/s/s/: Without you.

3 comments:

akmarhisham said...

sedap ak tengok!

AreDa said...

jangan tertipu dengan luaran hisham..hahah

apies said...

woooo.wo.woo.dh kluar da ...mcm nadly la plak..hehe