Monday, October 25, 2010

Betulkan apa yang biasa dan biasakan apa yang betul :-)

Salam,

  • Saya teringat pesanan Ustaz Khiruddin kepada saya dan rakan-rakan hampir 5 tahun yang lepas.




p/s: People do have choices. They can pick A,B,C or D. Don't let hatred gain control on yourself.

p/s/s: Semoga setiap insan di muka Bumi memperoleh kebahagiaan daripada setiap pilihan dan tindakan mereka. Insya Allah.

p/s/s/s: Aku rasa video blog lagi sesuai sebab masa yang diambil untuk menyampaikan sesuatu adalah kurang daripada 10 minit.

4 comments:

khusairie said...

aku setuju dgn ape yg ko kate..aku pun dulu masa lepas abis exam buat tak tau je..member2 lain sibuk duk bincang soalan tu soalan ni...aku dah usaha dan selebihnye bertawakkal..takde la serabut nk focus untuk next exam.

mantap la video ni..ko kene keep it up!..sambil lipat baju pun blh dengar..

SyAiRaH aRIsA said...

masyaAllah!!!
masyaAllah!!!!
masyaAllah!!!!!

sgt besttttt.....

TyRoX SaN said...

khusairie: hurm. insya allah aku cube usahakan benda nie....

syairah: terima kasih..

everjihad said...

Ditakdirkan Allah terjumpa blog ni randomly. Just nak tmbh satu benda pasal bila org puji. Kalau yg puji tu muslim, lg baik sebut alhamdulillah. Segala pujian hanya layak bagi Allah. Supaya kita terselamat dari rasa ujub diri. Kembalikan segalanya pada sang pencipta. Diri ni pun tak sempurna sekadar mengingatkan kalau ada yg terlupa. Alhamdulillah video ni ada pengajaran yg bermanfaat utk dikutip dan diamalkan dalam hidup. Jazakallahu khoyr. Teruskan memberi peringatan yg bermanfaat.