Saturday, October 23, 2010

Saya Anak Malaysia

Salam,

  • Ini kali pertama saya membuat video untuk blog "Pena Retak"
  • Maaf jika ada sebarang silap dan salah dalam video ini.

9 comments:

Umar Zakir Abdul Hamid said...

nice la bro.
buat lagi banyak2 camni
serious bagus.
assalamualaikum.

Azraf Hipni said...

huahuahuhauhauhaua. hensem btol. auw. nak nombor.

- kt malaysia, org susah sket nak stream youtube, sbb kene load lama.
- abg ko kt sunway tu sehat?

TyRoX SaN said...

umar zakir: :-) aku rsa pena maya kalo wat video kat blog lg bagus dr aku... heee.. tima kasih.. saje borink2x...


azraf: ah gedik r ko..

haaa.. aku tau kat mesia slow tp nak wat cmna kan......

sape? malek? hahaha... racist2x :P

khusairie said...

Tut..tut..tut..tut...tut...

Islam pun tak pandang kaum2 ni...semua orang adalah sama..yg membezakan seseorang tu adalah tahap keimanan die..

AreDa said...

nak tunggu next video la plak...ehhe

akmarhisham said...

okeyh, first time tengok ko bergerak-gerak.

apies said...

sore ko xsame..haha

TyRoX SaN said...

apies: ko penah dgr suara aku ke?

apies said...

xde la...ak ckp sore ko xsme ngan anas tahir...huahaha