Pages

Friday, October 15, 2010

Ini Blog Perempuan ke???? :D

Salam,

  • Saya ketawa kecil apabila membaca komen salah seorang pembaca blog. Komen yang berbunyi, "suka baca your blog..1st i ingt gurl pny blog...then ble tgk diz pict bru tau boys blog..your word best.keep it up " membuatkan saya berfikir sejenak mengenai kandungan blog saya selama ini.
  • Ya. Saya adalah seorang lelaki yang masih belajar mengenai erti kehidupan dan saya juga seorang pencinta wanita. :D
  • Saya cuba memikirkan beberapa kemungkinan yang menyebabkan beliau berfikir sedemikian. (*saya tidak merasa kecil hati pun dengan komen sedemikian. peace*
Kebarangkalian

  1. Saya menulis mengenai resipi masakan termasuklah cara membuat kek (*mungkin kot?*)
  2. Blog ini mempunyai ayat yang berbunga dan post yang mungkin terlalu jiwang. (*hoo.. mungkin agak tidak sesuai bagi seorang lelaki kot?*)
  3. Gambar-gambar yang diletakkan dalam blog ini kebanyakkan adalah gambar lelaki (* itu gambar sendiri dan rakan-rakan lelaki... Kalau letak gambar perempuan mesti kontroversi kan?*)
  4. Lagu-lagu yang diletakkan dalam blog kebanyakannya daripada kumpulan lelaki.
  5. Pembaca tersebut tidak membaca keseluruhan blog ini (*penat kot kalau nak baca kesemua post dalam blog ini.. Kalau semuanya ilmiah memang digalakkan..*)
.....beep2x......... Masuk waktu solat fardhu maghrib...............

  • Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pembaca berkenaan kerana membuat saya berfikir sejenak. Berfikir lebih baik daripada merapu dan bercakap perkara kosong.
  • Sebenarnya banyak benda yang ingin saya kongsikan bersama rakan pembaca di blog ini. Mungkin saya harus bercerita mengenai pengalaman hidup saya yang boleh membawa manfaat kepada semua orang. Memang ini blog peribadi tetapi saya juga harus melakukan sesuatu untuk kebaikan masyarakat.(*Semangat nak jadi baik.... :PP )
~~Terima Kasih~~

p/s: Lepas ni guna bahasa kedah bleh jugak kot.. :P

p/s/s: X cukup maskulin ke topik aku sblom2 nie?

p/s/s/s: Aku ada exam esok. huhu. x baek merungut kan? :)) aku tulis post ni bukan bermakna aku ni banyak masa terluang tapi sebab nak rehat daripada blaja kejap... Ketaq ni nak jawab esok...

p/s/s/s/s: Kalo lepas ni aku x wat post berbentuk khidmat masyarakat korang jangan hambur aku plak yea. hehehe

3 comments:

segitujuh said...

saya suka baca cara2 bermekap dengan betul.

TyRoX SaN said...

segi_7: anda berada di tmpat yg slh jika mencari method tersebut :P

AreDa said...

bahasa kedah pon ok wei...ehhehe
(p/s::khidmat masyarakat haa??okey..we'll see..hehe)