Pages

Tuesday, February 8, 2011

Wishlist

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

  • Terdetik ingin membeli sebuah kamera DSLR sejak beberapa hari yang lepas. Pada mulannya saya hanya menyangka impian tersebut sekadar lamunan namun keinginan ini semakin bertambah.
  • Oleh itu, saya akan mula menyimpan wang bagi membeli kamera ini dalam masa yang terdekat.
  • Saya juga akan memberi tempoh selama sebulan untuk diri sendiri bagi melihat samada keinginan ini hanya sekadar suka-suka atau satu minat yang serius.
  • Saya sebenarnya berminat untuk bermain dengan kamera DSLR kepunyaan rakan-rakan saya namun disebabkan kamera tersebut bukan kepunyaan saya, maka keinginan tersebut sedikit terbantut kerana risau akan mendatangkan kerosakan terhadap kamera mereka.
  • Sudah tentu berbeza sekali jika kita belajar secara percuma dengan belajar menggunakan wang saku sendiri. Kita akan menjadi lebih serius kerana memikirkan pelaburan besar yang telah dibuat bagi mencapai sesuatu.
  • OH yea. Saya bukannya jenis yang mengikut fesyen atau gaya sesetengah individu.Sudah lama sebenarnya saya mula memikirkan untuk membeli kamera DSLR iaitu sejak tahun 2007 setelah melihat kecantikan gambar yang dihasilkan oleh kamera rakan saya,Ariff Shazwan.
~~Sekian~~

p/s: DSLR= big bucks.... start savings :)

p/s/s: Pemilik DSLR x cool pun kot kalo dok bawak kamera kat tengkok ke hulu ke hilir.. tp bila tgkap gambar guna mode auto n gambar cam compact camera.

p/s/s/s: kalo nak cakap aku ni jnis ikut orang rasany dah lama kot aku angkat benda ni since berlambak budak2 kat UoA ni ada DSLR sejak dari aku smpai Kanada. Kalo aku beli skunk ni pun x dah dikira rare or cool kot

2 comments:

akmarhisham said...

nnt outing sama..hehe

TyRoX SaN said...

waaa... sham nnti jdik sifu aku la ek? :))